tirsdag den 17. januar 2012

Havedammen

4 kommentarer:

  1. Dejligt stort billed :o)..... fra din havedam. Så får man rigtig indtryk af helheden.

    SvarSlet
  2. Hej Berit.
    Jeg er også utrolig glad for den. Det giver en hel masse muligheder for beplantning og besøg af en masse fugle, pindsvin og insekter.
    Jeg er ved at lave nogle indlæg til en ny side på bloggen og jeg håber det er noget der kan inspirere andre og og få andre til at give mig nogle tips.

    SvarSlet
  3. Fin lille dam. Er det kun til planter eller har du også fisk i??

    SvarSlet
    Svar
    1. Min havedam er først og fremmest lavet for at få lejlighed til at dyrke planter der naturligt hører hjemme ved og i vand. Derudover tiltrækker det jo automatisk både fugle og insekter og dermed liv. Jeg har dog også lidt almindelige guldfisk (ihvertfald indtil hejren har fået nok). Min vanddybde tillader ikke større fisk.

      Havehilsen
      Ole

      Slet